Komedi Dükkanı

Bir tane petin 40 yıllık ömrü
vardır!
Cold girmeyen chara fire girer!
Bana serverini söle sana nickini
söleyim!
Full Hp
pet kara gün içindir!
Kasılan char yatırılmaz!
Charla pet arasına
girilmez!
Char charın itemine muhtaçtır!
Bir petin nesi var 10 petin
atackı var!
Okculuk sultanlıktır!
Gülme yatana gelir başına!
Ak
prince kara gün içindir!
Glavecinin iyisi vsde belli olur!
Lwlına bak
partye al!
Pot alma pet al!
Resçinin şahidi nukeci!
Öfkeyle yatan
resle kalkar!
Ressiz partynin exsi yaman olur!
Petine güvenen resle
kalkar!
Nuke atılan kişiyi deler!
Vakitsiz saldıran nukeciyi giant
kaparmış!
Janganın yolları taşlı






Kahpe Silkroad

Master olmayı canım kolay mı
sandın
Server'a kazık çaktım,duyulsun adım

Oyunda hiç değişmeyen bir
kanun var
Güçlüler yaşasın diye ölür nooblar

Kral da benim master da
benim
Bin kere dc yesem yine gelirim.

Uniqeleri keserim,Noobları da
ezerim, tüm partylerde hazır yerim
Meteor gibi yağar Nuke olur eserim küçük
laglar benim eserim

Ne GM tanırım,bota takar işime bakarım
Aga 5k
diyenin anasını satarım




Hazırlayan: VGroove










CAKKIDI


hotanda
yürüyelimmi
1 m yi bölüşelimmi
ilk gün ezikleri gibi
tirreye tireye
manyak keselimmi

Çakkıdı
aman be hadi kalk görev yapalım kız

çakkıdı çakkıdı donduralım kız
azıcık alttan azıcık üstten yavaş yavaş
keselim kız

peri
o beni manyak kesen ezik sanıyo
canavarlardan
ne çıkarsa o kapıyo
silkroaddan
geri sanıyooo
bendekide bow o glavie görüyo

aşkım baksana bana

lord yarkan baksana bana lord yarkan
lord yarkan baksana bana lord
yarkan
yat kalk hep bana kesil yat kalk
yat kalk hep bana kesil yat kalk

ooooo nerde o şans bizde

belki üstünmüzden bir kuş geçer
belki
üstümüzden bir urichi geçer
saçından bir sos düşer
gelir döne döne
yanıma
keserim onu bir güzel
haydi kalk gidelim tarim basinden
sos
çıkarken yada som çıkarken










SRO YIKILIYO
buraları
yıkılıo benden yıkılıyo

hergün pesime hunterler
takılıyo

ben glaveyi sectim tahminim
dogru bas weaponunu glaveme dogru
buraları
yıkılıo benden yıkılıyo

hergün pesime hunterler
takılıyo

ben galveyi sectim tahminim
dogru bas weaponunu glaveme dogru



CEZA YERLİ PLAKA (SRO
VERSİON)

Üstüme garment,protector a dostlar

Okcu mavi ok atar cok kötü toslar
Charlarınızı iyikasın abekozlar

Charlarınıza iyi bakın abe kozlar
Elinize gecmiş 50 lwl glavier
Az
vs yapana kurdele takacaklar
Charlarlarınada garment takacaklar
Kesilen
ben değilim bak 10 lwl char
Şayet beni yatarken gördüysen senin başlıgın dar

Peşimde onlarca hunter sahte dost var
Elinde sonunda yatacak bunlar

Bi bakyım derken öyle
Nukeyi yedim böyle
Bu oyun işte böyle
Ne
yaparsan yap böyle
Yeni yatmış bladecini
İpi kopmuş okcunun
İnadım
inat keserim tersine İB em fenerim
Yol uzun ve pek cok theifli
Cok
uzundan ben tükendim
Yok bunun bunun bi çaresi
Kimi zamanda avare kestim

Bak ne hale geldim
Kim ne dediyse öyle kaldım
Nokta koydum yattım

Glavem SOSLU bak giyimim garment bak
Ve repairi gelmiş bak eski hali yok

Ne kesecek WOW! WOW! WOW!

KESİLEN BEN DEGİLİM BAK 10 LWL CHAR


Glavem SOSLU bak giyimim garment bak
Ve repairi gelmiş bak eski hali
yok
Ne kesecek WOW! WOW! WOW!

KESİLEN BEN DEGİLİM BAK 10 LWL CHAR



Hazırlayan: nicolas3021



Adamın biriyle aramda geçen konuşma adamın nickini sormayın rezil olmasın
Ben
B Adam A

B:S.a. elindeki silahı bana satarmısın
A:Tabi ama 300
milyar isterim
B:300 milyarmı oha altı üstü lvl 16 sos glavie
A:SOs değil
bu daha iyisi
B:Som mu ama som böyle parlamaz
A:Çünkü som değil daha
iyisi
B:Sosun mu sosunda böle değil
A:Sosun değil be daha iyisi
Burada
ben biraz düşünüyorum ve
B:Abi o zaman senin silah "TOSUN" olmalı oyundaki en
son silah budur
A:Tabi ya benim silah tosun hemde +20
B: off be süper para
vermişsindir sen buna
A:evt tabi 300 milyar verdim dedimya
B:sende kaç
para var baya zengin olmalısın
A:evt bende 1 trilyon para var
B: ama hala
yerdeki goldları topluyon
A:ben bu paraları böle biriktirdim yaa sende topla
seninde 1 trilyonun olsun

KoMuTaN




KOMİK
NİCKLER














DonlaSevisen
FuckerFuckara
osuranboga
im_not_a_bot
agalutfen5kplz
pvpdesi...rim
isalpikacu
Tr_Abuzittin_Tr
dalyar..k
mangyak
TiGeRGuL
demenhorseye

adamın adı : Amele_Donu
maymunun adı:
toplicam_abi

KaşarCleric
bedavaolmaz
sexyharun

osurtanboga

utS2mi31chek
dcyiyen





HarryBotter
Supi__Tr
dom4L4ydın

Nick:
Kuru_Sogan
Köpen Nicki: Taze_Sogan
Maymun Nicki:
Yeşil_Sogan

ETLİ_BAMYA
BAMYALI_MAKARNA
inek_tr
sidik_tr
SeninNikNey
Sinek_Si.en

polifonikosuruk
gazozgamze
nurialco






Aga5kpls_tr
WTB_u
biri
maymununa
HelaLet_lol
BoK_SuraT
FuccK_Mee
The_Osman
Best_PycH
muhahhaha
Shishko_mert
CaBBaR
CiNDuLLaH
Eshqiya_Memo
vsvsvs

GayBoy
LiseLeeM
satasma_cnnm
Heal_Et
tosunami
pipisipis











şok şok şok ve
şok

bu botu çıakranın HARBY
BOTTER
olduğu ortaya çıktı şu anda interpol,fbi,cia,kgt tarafından
aramakta lütfen görenler veya aha bu adAM o adama lan aga diyenler ve
karşılığında la bu adam kimkine? diye cevap verenler adresini ve gördüğü yeri
buraya yazsın ki bizde daha koaly yakalayalım

buyrun buda resmi



EDİT:BUNU BULANA TAM 1.000.000 SİLK ÖDÜL VERİLECEĞİ DUYRULDU





Artık Herkezin +11 Silahı
Olacak


Yöntem1:

1-) Güney Korenın Soul Kentine Gidip Joymax Binasını Buluyoz
2-)
Binan Önünde İnşaat Var.
3-) Son Kata Çıkı "Joymax Bana +11 Silah Vermezsen
ATlarım) diyoruz.
4-) Joymax Yöneticeleri Çıkıyor ve "OK" diyor iniyoz

5-) +11 silahımızı rahat rahat kullanıyyoz

Yöntem:2
1-) Roket Atar Alıyoz bi yerden

2-) Güney Korenın Soul Kentine Gidip Joymax Binasını Buluyoz.
3-) Roket
Atarımıza Rokatimizi Koyuyoz.
4-) Bana +11 Silah vermezsenin binanazı
başınıza yıkarız diyoz.
5-) korecesi: 당신의 어머니를 성교하십시오 저주 joymax가 저에게 +11를
더하기 무기 주는


Yöntem3:

1-) 3 ayda 11 elixirle +11 yapcaz.asalt ve import ve lucky
lazım değil.
2-) + basmak için cuma günü olması lazım
3-) ilk olarak
sabah namazını kılıyoruz
4-) öğlen üsül abdesti alıp cuma namazına gidiyoz

5-) cuma namazını eksiksiz kılıyoz
6-) imam i bir ilaçla bayıltıyoz.

7-)" iman bayıldı" oluyor.
8-) sonra evimize gidiyoz.
9-) Tesbih
Namazı Kılıyoz. (hönk hızlı kılmak yıok yavaş yavaş eksiksiz)
10-) tesbih
namazınından sonra Yellenmeyelim (osurmayalım)
11-) 3 gulhu 1 elham okuyoruz
ve bilgisayara açıyoz
12-)Silkroadı Açıyoz.
13-) Dikkat
Puff Nokta. Starta Basınca Gamegurdanna önce HACI resmi gelmesi şart.gelmezse
silkroadı yeniden açın.
14-) Şifreyi filan yazıp oyuna girin.
15-) Türk
yada mısırlı (;müslüman) bi Kişiden Elixir weapon alıyoz.
16-) istanbul -
ayasofya camiye gidiyoz. (* constantinople - ... sophia cadhtral)
17-)
caminin önüünde (imamın olan NPCnin önünde) duruyoz.
18-) Oturuyoz.
19)
alchemy ekranını açıyoz
20-) elixir ve lucky ve silahımızı koyuyoz.
21-)
Kuran-ı Kerim-i açıyoz. Yasin Süresi Okuyoz 1 kez.
22-) 3 gulhu 1 elham
okuyoz.
23-) kelime-i şaadet getiriyoz.
23-) Allahu Ekber Diyoz ve
besmele çekip , fuse ye basıyoz. pat silah +1 oluyor.
24-) 1 hafta sonraki
cumada aynısını yapıyoz 11 hafta sonra +11 sılahınız olcak
Yazıyı hazırlayan
(
omerfarukcan)






Kadınlara Ofsaytı Anlatmanın
Yolu

Ucuzluktaki süper çantayı almak icin
Mango'ya girdiniz.
Sadece bir tane kalmış, o da kasanın (kale) hemen
yanında.
Ama bu çantanın tek taliplisi siz değilsiniz!
Çantayı gözüne
kestiren diğer bir müşteri (rakip oyuncu) de sizin hemen yanınızda bitiveriyor.

İkiniz de durumun farkındasınız ve hızla kasaya (kaleye) yöneliyorsunuz.

Tam o esnada; biraz önce bluz aldığınız Zara'da ödemeyi yaptıktan hemen
sonra çalan cebinizi cevaplamak için cüzdanınızı çantanıza koymadan arkadaşınıza
verdiğinizi ve onda unuttuğunuzu fark ediyorsunuz.
Bir yandan kasaya doğru
koşarken diğer yandan da elinizi havaya kaldırarak arkanızda kalan
arkadaşınızdan cüzdanı (topu) istiyorsunuz.
Öyle bir durumdasınız ki,
rakibinizin gerisinde kalırsanız kasaya daha uzak kalacağınız için avantajınızı
kaybedeceksiniz ama eğer arkaya geçmezseniz arkadaşınızdan uzak kalıyorsunuz ve
arkadaşınız da o kalabalıkta size cüzdanınızı fırlatamıyor, her şey bir an
meselesi.
Bu durumda yapmanız gereken rakibinizin arkasına geçip cüzdanı
(topu) almanız ve cüzdanı ele geçirdikten sonra rakibinizi geçmeye çalışmanız.
Bu durmda ofsayta yakalanmamış oluyorsun.
İste ofsayt bu.
****Top sana
atıldığı anda kaleye rakibinden daha yakın
olamazsın....*****



Yazan: DaNgEr_VIRUS








TİGER GİRL DANS SHOW
















Hazırlayan (_BIG--NUKER_)












Gaffur:



*TraderGaffur


Hırğiz
Gaffır







Sizinde bildiğiniz komik söz yada ata sözü varsa
yorum olarak yazın